Jaką marką jesteś

Indeks katalogowy: 9788365927996

  • Dostępność: Dostępne ( 2 szt. )
  • Czas dostawy: Realizacja 2-3 dni
  • Dostawa: od 10,00 zł (ORLEN Paczka)
19,00 zł brutto / szt. 18,10 zł netto + 5% VAT / szt.

Opis

ODKRYJ SWOJĄ OSOBISTĄ MARKĘ

I NAUCZ SIĘ BUDOWAĆ SWÓJ WIZERUNEK!

Każda marka ma swój określony charakter i wiążą się z nią konkretne cechy – niegdyś Mercedes kojarzył się z solidnością i niezawodnością a Apple z innowacyjnością i prestiżem. Dużo mądrych głów myśli nad tym, jak sprawić, by dana marka budziła odpowiednie skojarzenia wśród klientów; z czym powinna się wiązać w głowach ludzi.

Ty też jesteś marką! Marką wyjątkową, jedyną w swoim rodzaju. Jakie cechy kojarzą się innym z Twoją osobą? Czy gdy ludzie myślą o Tobie przychodzą im do głowy określenia „solidny”, „prawdomówny”… czy może prędzej na przykład „karierowicz” czy „kombinator”?

Jaką tak naprawdę marką jesteś? Odkryj to!

 

Dzięki ćwiczeniom:

 

  • odkryjesz, z jakimi cechami kojarzą Cię najbliżsi ludzie z Twojego otoczenia
  • zastanowisz się, jaką markę osobistą chcesz reprezentować i jakie wartości podkreślić w swoim wizerunku
  • rozpoczniesz pracę nad budową swojej marki i sposobów, w jakie postrzegają Cię ludzie – takich, z którymi chcesz się identyfikować i które będziesz nosić z dumą!

 

To solidne (80 stron!) narzędzie zawierające ważne pytania, które postawisz sobie i Twoim bliskim, aby jeszcze lepiej poznać siebie.

 

Okładka: miękka

Format: 125x175 mm

Ilość stron: 80

Cechy

Cechy produktu
Autor:
Wydawnictwo:

Zapytaj o produkt

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i mają do niej zastosowanie Polityka prywatności i Warunki korzystania z usługi Google.

Koszty dostawy

Paczkomaty : od 15,00 zł
Odbiór Osobisty : od 0,00 zł
Kurier : od 19,90 zł
ORLEN Paczka : od 10,00 zł